Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2007

Τι να πεις

Τον τελευταίο καιρό δεν τα πάω και πολύ καλά με το blogging. Δεν έχω όρεξη να γράψω ή δεν μου αρέσουν αυτά που γράφω, δεν έχω όρεξη να διαβάσω άλλους ή να τους αφήσω σχόλια, γενικά δεν έχω όρεξη. Τι φταίει δεν ξέρω και δεν θέλω να μάθω. Θα περάσει, είναι το μόνο σίγουρο. Πάντα περνάει, τώρα θα μου κάτσει στο λαιμό;

Όμως στεναχωριέμαι πολύ που δεν μου βγαίνει γιατί εδώ και 11 μήνες είναι η καλύτερή μου διασκέδαση. Απ' την άλλη δεν λέει και να το ζορίσεις -τι σόι διασκέδαση είναι αυτή με το ζόρι. Για αυτό είπα να κάτσω να γράψω την παρούσα κατάσταση και αν μου βγει να το δημοσιεύσω κιόλας. Αλλιώς, άλλο ένα draft...

Καλά ήταν μέχρι εδώ, τώρα τι λέμε; Μισό, η κατάσταση χρειάζεται ενισχύσεις. Πάω να βάλω ένα ουισκάκι και ξανακάθομαι...




Άργησα; Συγνώμη άλλα έβαλα και πυτζάμες. Από τις εξήμισι είμαι στο σπίτι ο άχρηστος και τώρα αξιώθηκα να βγάλω το παντελόνι. Πάλι καλά που έβγαλα και τα παπούτσια όταν ήρθα. Αλλά τώρα έκατσα στη θέση μου.

Έκατσα. Μμμ, να μια ωραία λέξη. Τον τελευταίο καιρό όλο κάθομαι. Δύο ώρες πήγαινε-έλα στη δουλειά, οχτώ ώρες στο γραφείο, και τις υπόλοιπες στον υπολογιστή στο σπίτι. Μα τι κάθομαι (πάλι κάθομαι;) και γράφω...

Άλλο θέμα.






Ας μιλήσουμε για τη σέξι κυρία της φωτογραφίας. Αλλά τι να πούμε και για αυτήν; Άσε που μπορεί να είναι και κύριος. Άσε, επίσης, που από πάνω λέω κάθομαι και μπορεί να της (του;;;) μπει καμιά ιδέα να μας κάτσει. Και μην το παίρνετε σεξουαλικά, μόνο πάνω σου να κάτσει την έκατσες.

Πω πω, πολύ καθισιό βρε παιδί μου, τι πράμα είναι αυτό σήμερα. Δεν υπάρχει παράγραφος που να μην έχει κάτι με καθισμα. Ας το κάνουμε ποιηματάκι, μπορεί να είναι πιο διασκεδαστικό.

Κάτσε κατσίκα κατσαρή,
κάτσε στην κατσαρίδα.
Μα αν σε catch τσακωτή,
ουτ' άκουσα, ουτ' είδα.

Πφφ, μα τι άνθρωπος. Τόση ώρα έχω γράψει πιο πολλά καθίσματα και από το Ολυμπιακό Στάδιο και με το που είπα να τα κάνω ποίηση, έγραψα μόνο ένα. Αλλά έτσι ήμουνα πάντα, ήθελα αυτό που δεν είχα...

Είμαι πολύ μπερδεμένος!

("Είμαι πολύ μπερδεμένος". Θα μπορούσε να είναι και ο τίτλος αυτού του κειμένου. Αλλά και το "τι να πεις" μου αρέσει. Δεν ξέρω ποιο θα κρατήσω, θα δούμε. Και το "θα δούμε" είναι ωραίος τίτλος. Εσύ όμως ξέρεις ήδη, γιατί το βλέπεις τελειωμένο. Αλλά δεν θυμάσαι. Είμαι σίγουρος ότι διαβάζοντας αυτή την παράγραφο, ξαναγύρισες στην αρχή να θυμηθείς τον τίτλο. Δεν είναι περίεργο, όμως, πόσο γρήγορα ξεχάστηκε αυτό που σε έκανε να φτάσεις μέχρι εδώ; Μήπως πάντα ξεχνάμε από που ξεκινήσαμε; Αλλά πάλι, έφτασες μέχρι εδώ; Εεεεεε, ακούει κανείς;)

Α, ωραία, άκουσα ένα ναι από την άκρη στης αίθουσας. Κάποιος κάθεται ακόμα εδώ. Οπότε συνεχίζω το παραλήρημά μου. Θα κάνω άλλη μια προσπάθεια ποίησης, μπας και βάλω κάνα κάτσε παραπάνω.

Κάτσε στην κατσαρόλα σου,
κατσούφα κατσιβέλα,
στο Κατσιμίδι απάντησα,
τη βοηθείας χέρα.

Ουπς! Μόλις θυμήθηκα ότι δεν έχω κάνει italic τα γράμματα στο προηγούμενο post με ποίημα (αυτό με το blogging και την ψυχανάλυση). Κάτσε μια στιγμή, το διορθώνω και επιστρέφω. Προς το παρόν αυτό θα το κάνω draft (που είναι και η πιθανότερη κατάληξή του, αλλά ποτέ δεν ξέρεις).



Να 'μαι πάλι. Το διόρθωσα. Δεν μπορείς να πεις, δεν άργησα καθόλου. Κάθεσαι καλά; Ωραία, συνεχίζω. Δηλαδή δεν συνεχίζω, έναν επίλογο θα γράψω και τέλος. Κάπου εδώ πρέπει να σταματήσει αυτή παραληρηματική αφήγηση μοναχικών στιγμών. Λοιπόν, το ξαναδιάβασα, μου άρεσε και σας το σερβίρω. Ελπίζω να ζωγραφίστηκε ένα μικρό γελάκι στο χαριτωμένο σας μουτράκι.

Όπα, για κάτσε. Δεν τελειώσαμε ακόμα. Ξέχασα μία λέξη: Κατσαβίδι! Το μοναδικό που δεν χρησιμοποίησα στα ποιήματά μου. Τώρα είμαστε ok! Κατσανύχτα!

buzz it!

16 αξιόλογες σκέψεις:

cindaki είπε...

Κάτσε, κάτσε βρε παιδάκι μου να το συζητήσουμε! Νομίζω πως η κατσαρίδα, ξέρεις σε ποια αναφέρομαι, σε επηρέασε περισσότερο απ' όσο νόμιζα!
Αν σε δω να κυκλοφορείς και με το κιθαρόνι, πάει, τελείωσε. Θα τρέχω και δε θα φτάνω!

Η σέξυ κυρία μου φαίνεται ύποπτη!
Που βρήκες μωρό μου τέτοιες φωτογραφίες; Αυτά κάνεις όταν είσαι μόνος;Χμμμμ...

Που πας; Κάτσε εδώ! Κάνεις μετά τα ιτάλικ! Έλα πίσω!

Αμ το κατσαβίδι που το πας;;;
Δε ξέρω, με μπέρδεψες...

Μη προσπαθείς να βγάλεις άκρη! Με τέτοιο ποστ περιμένεις καλύτερες απαντήσεις;;;

Φιλάκια!!!!

http://aggelos-x-aggelos.blogspot.com/
diastimata είπε...

Τι θα πει με το ζόρι; Πώς λέει κείνη η παροιμία του '50; Η κυρία με το μέλι, κάνει το παιδί και θέλει.

http://aggelos-x-aggelos.blogspot.com/
diastimata είπε...

Τι θα πει με το ζόρι; Πώς λέει κείνη η παροιμία του '50; Η κυρία με το μέλι, κάνει το παιδί και θέλει.

http://aggelos-x-aggelos.blogspot.com/
Debby είπε...

Δεν έχεις όρεξη, δεν έχεις όρεξη, ένα κατεβατό το έγραψες όμως!

http://aggelos-x-aggelos.blogspot.com/
Θεριό Ανήμερο είπε...

Σου πάει το παραλήρημα.

http://aggelos-x-aggelos.blogspot.com/
ONOMATODOSIA είπε...

τι ουισκι πινεις;

http://aggelos-x-aggelos.blogspot.com/
Ανώνυμος είπε...

let's see who's here and who's not
.....
check

http://aggelos-x-aggelos.blogspot.com/
aggelos-x-aggelos είπε...

@ sofi-kουλίνι
Κάθομαι κάθομαι βρε (καλό μου) παιδάκι μου, θα το συζητήσουμε! Νομίζω και εγώ ότι η Ιωάννα με επηρέασε κάπως! Αλλά το κιθαρόνι μη το φοβάσαι. Δεν θα τρέξεις.

Όσο για τη σέξυ κυρία, δεν είναι αυτό που νομίζεις. Απλώς άνοιξα την πόρτα την ώρα που άλλαζε. Πολύ θέλει για να γίνει η παρεξήγηση;

Τώρα τα έκανα και είμαι πίσω!

Το κατσαβίδι δεν το πάω πουθενά, αλλά να σε μπερδέψω ήθελα.

Μη προσπαθείς να βγάλεις άκρη! Με τέτοιες απαντήσεις σε τέτοιο post τι περίμενες;;;

Φιλάκια!!!

@ diastimata
Αχ καλέ κύριε μη...
Αχ καλέ κύριε...
Αχ καλέ...
Ααααααχ!!!

In English please:
Oh...
Oh please...
Oh please don't...
Oh please don't stop!!!

@ debby
Είδες, είδες. Άμα το έχεις όμως το άτιμο (εδώ γελάμε)

@ θεριό ανήμερο
Ευχαριστώ. Αν και δε νομίζω ότι το παραλήρημα είναι αυτοσκοπός της ύπαρξης του ανθρωπίνου γένους, εντούτοις διαπιστώνω, με τρομερή κατάπληξη, ότι οι ανισότητες των blogόφιλων, διαπερνούν τα τείχη της ύπαρξης έντονων φαινομένων αντιπαράθεσης, καθώς εφευρίσκουν νέες διαπλανητικές μεθόδους συμβίωσης σε ένα διαδικτυακό χρονογράφημα όπως τούτο, καθώς και ρηξικέλευθους τρόπους επικοινωνίας, εν ονόματι του ασθενούς και διηπειρωτικού συναισθήματος, που κατατρώγει κάθε προσπάθεια ανέλιξης και επιτυχίας στο βωμό της εμφανούς δημιουργικότητας, όπως αυτή ξεδιπλώνεται εκ εκατομμυρίων τρόπων και τόπων, βασάνων τε και κόπων, και οδηγούμαι διά των παραπάνω, ότι το παραλήρημα μάλλον μου πηγαίνει περισσότερο από οποιοδήποτε είδος γραφής

@ onomatodosia
Η ερώτηση σου είναι διφορούμενη, αλλά θα απαντήσω και με τις δύο έννοιες. Αν με ρωτάς τι πίνω και δεν σου δίνω, δε θα σου αποκαλύψω γιατί δεν έχει νόημα να σε βασανίζω με κάτι που δεν θα αποκτήσεις. Αν πάλι με ρωτάς κανονικά, όταν έγραφα έπινα ένα ταπεινό και καταφρονεμένο Jameson, ενώ κανονικά μου αρέσει το Glenfiddich και ειδικά το 18yo.

@ alex dracatos
I don't really know. I believe I am here. How about you?

http://aggelos-x-aggelos.blogspot.com/
Aphrodite είπε...

Καλά, η φωτο με τον ρινόκερω ήταν όλα τα λεφτά! Ακόμη γελάω!!!

Πάντως νομίζω πως έχει επέλθει κόπωσις γενικώς, μια που το blogging επί τόσους μήνες είναι κακά τα ψέμματα, (γλυκός) μπελάς! Και να το ξαναπώ, Γλυκός (μπελάς), ελπίζω να το καταλαβαίνετε...

Κι όσο και να το αγαπάμε, θέλει και τον κόπο του και τον χρόνο του!!!

Τι θα γίνει, για την έκθεση που θα είναι κι ο δικός μας ihadafarminafrica θα βγάλω ντουντούκα, ή την πήρατε χαμπάρι από την παρουσίασή της εδώ?

Προβλέπεται σπουδαίος τρόπος να ξεκινήσει ένα αγιοβαλεντινιάτικο ραντεβού μες τα μέλια και τις φλόγες...
;))))

http://aggelos-x-aggelos.blogspot.com/
aggelos-x-aggelos είπε...

@ aphrodite
Είναι πράγματι και γλυκός και μπελάς. Την είδα την ντουντούκα σου, θα πάρω την καλή μου και θα πάω για φλεγόμενα μέλια!

http://aggelos-x-aggelos.blogspot.com/
aggelos-x-aggelos είπε...

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ:

Μάλλον θα αναγκαστώ να περάσω στον νέο blogger. Είδα ένα μήνυμα όταν πήγα να συνδεθώ που έλεγε ότι μπορώ μόνο άλλη μία φορά να είμαι με τον παλιό. Ελπίζω να πάνε όλα καλά και να μη χάσω τίποτα γιατί πολύ θα στεναχωρηθώ.

http://aggelos-x-aggelos.blogspot.com/
Debby είπε...

Πάρε backup το teblate σου!!!

http://aggelos-x-aggelos.blogspot.com/
Debby είπε...

Αργησες να το πεις... άργησα να στο πω. Τώρα πρέπει να ξαναγράψεις όλα τα λεκτικά ξανά. :-(

http://aggelos-x-aggelos.blogspot.com/
Artanis είπε...

Καλώς μας ήρθες στον νέο μπόγκερ.
Πόσα ηρεμιστικά έχεις καταπιεί;;;;;
Δεν είναι τίποτα, απλώς, πρέπει να ξαναγράψεις τα ελληνικά, όπως λέει και η debby, αν δεν το είχες κάνει back up, όπως πάλι λέει η debby.

Καλά να περάσετε αύριο με τα μέλια, για αυτό τσεκάρετε και τα μέιλ σας στην οικογένεια...

http://aggelos-x-aggelos.blogspot.com/
Thrass είπε...

Δεν απαντάει... έπαθε εγκεφαλικό :)
Άγγελε, για να σε παρηγορήσω, σου λέω ότι οι δυνατότητες των template του νέου blogger μού φαίνονται περισσότερες.

http://aggelos-x-aggelos.blogspot.com/
aggelos-x-aggelos είπε...

@ debby
Νόμιζα (λανθασμένα όπως αποδείχτηκε) ότι μπορούσα να μπω άλλη μία φορά...

@ artanis
Μιλάμε για πολλά ηρεμιστικά. Με πήρε τελείως από κάτω.

Άσχετο, ευχαριστούμε για όλα!

@ thrass
Μόνο ένα; 17 απανωτά!
Ναι λέω μιας και έγινε έτσι, να βάλω από τον καινούριο και να το φτιάξω από την αρχή.

http://aggelos-x-aggelos.blogspot.com/