Παρασκευή 27 Μαρτίου 2009

Χρόνια πολλά blogάκι μου 3

Αγαπημένο μου blogάκι,

Σήμερα γίνεσαι τριών ετών. Ξέρω ότι από τη μέρα που σε έφτιαξα σου γράφω όλο και λιγότερο. Αυτό το ένα post την εβδομάδα ούτε κατά σύμπτωση δεν το πετυχαίνω πια. Αλλά εφόσον δεν έχω χάσει μήνα που να μη σου έχω γράψει, ελπίζω πάντα ότι θα επιστρέψω.

Πάντα πίστευα ότι εσύ θα μου άλλαζες τη ζωή και το έκανες σε όλα τα επίπεδα. Θα γυρίσω σύντομα, στο υπόσχομαι!

buzz it!

3 αξιόλογες σκέψεις:

toaroma είπε...

Σου εύχομαι από τα βάθη της καρδιάς μου χρόνια πολλά, γεμάτα κείμενα και ακόμα περισσότερα σχόλια. Σου αξίζουν τα καλλίτερα γιατί αν και είσαι ηλικιακά μικρό, έδειξες ότι είσαι ένα blog με τεράστιες δυνατότητες. Να σε χαίρεται και να σε καμαρώνει ο δημιουργός σου και μαζί με αυτόν και εμείς. Επίσης σαν καλή φίλη και θαυμάστρια, χαίρομαι ιδιαίτερα που εσύ ήσουν η αιτία να αλλάξει προς το καλλίτερο η ζωή του αγαπημένου μου δάσκαλου, χωρίς αυτό να με εκπλήσσει καθόλου. Και γράφω πως δεν με εκπλήσσει, γιατί ένα τέτοιο blog τόσο ενδιαφέρον και με τόσες δυνατότητες μόνο ζωές μπορεί να αλλάζει και εννοήτε πάντα προς το καλλίτερο. Κλείνω με μια παράκληση και ένα μεγάλο ευχαριστώ. Δάσκαλε φρόντισε το, πρόσεχε το και γέμισε το με τα υπέροχα κείμενα σου. Και νομίζω πως ήρθε η κατάλληλη στιγμή να σας ευχαριστήσω που υπάρχετε και γίνατε βασικό κομμάτι και της δικής μου ζωής!!!.

http://aggelos-x-aggelos.blogspot.com/
toaroma είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
http://aggelos-x-aggelos.blogspot.com/
aggelos-x-aggelos είπε...

@ toaroma
Το blog και ο δημιουργός του σε ευχαριστούν πάρα πολύ! Είναι πραγματικά μεγάλη μου τιμή η εκτίμησή σου!

Από σήμερα το blog περνάει σε καινούρια φάση.

http://aggelos-x-aggelos.blogspot.com/