Δευτέρα 29 Ιανουαρίου 2007

Είναι το bloging ψυχανάλυση;

Κάποτε, θεωρώντας ότι δεν μπορούσα να τα βγάλω πέρα μόνος μου μετά από πολλά στραπάτσα και κάποιες ατυχείς ερωτικές συνευρέσεις (ε, μωρό μου δεν ξέρω τι να πω, πρώτη φορά μου συμβαίνει) δοκίμασα να πάω σε ψυχολόγο. Όπου τελικά δεν μπορούσα να εκφραστώ, γιατί μου ερχόταν να μιλήσω όταν τελείωνε το πενηντάλεπτο που είχα στη διάθεσή μου -καθώς και το πενηντάευρω που θα είχε σε λίγο στη διάθεσή του. Άσε αυτό το μια φορά την εβδομάδα, συγκεκριμένη μέρα και ώρα. Το πρόγραμμα είναι ο θάνατός μου. Όπως καταλαβαίνεις δεν μου πήρε περισσότερο από (περιμένεις κάτι σε χρόνο εσύ τώρα, αλλά θα σου το πω αλλιώς), δεν μου πήρε, λοιπόν, περισσότερο από 350 ευρώ (χα χα, είμαι υλιστής και γουστάρω) για να σταματήσω. Αργότερα έμαθα ότι η ψυχανάλυση είναι σαν το αυτοκίνητο: Όσα πιο πολλά λεφτά έχεις, τόσο καλύτερο αμάξι παίρνεις. Και αν είναι να οδηγήσεις στο Μέγα Βραβείο (Grand Prix) της ψυχής σου, τότε δικαιούσαι μια Άσε τον Μαρτίνο (Aston Martin). Αν όμως αυτό δεν μπορείς να το afford (κοινώς, δεν παίρνεις ούτε μεταχειρισμένο Ford), τότε καλύτερα να ξεχάσεις το Monaco και να κάτσεις μοναχό, με μόνη συντροφιά το γιο του Δημήτρη (δηλαδή το Jameson, ε, νισάφι πια με το Γιάννη που περπατάει).

Αν όμως ίσως
είσαι ένας Κροίσος
τότ' έχεις λύση
σαν σου 'ρθει κρίση!

Τότε άφοβα μπορείς να ξεκινήσεις για τον ψυχαναλυτικό καναπέ και να ξεδιπλώσεις τα κουρελιασμένα εσώψυχά σου (όπως λέμε τα κουρελιασμένα εσώρουχά σου, τώρα που το σκέφτομαι τα εσώψυχα βγαίνουν και σε string;). Αλλά και εδώ, my dear, υπάρχουν κάποιοι κανόνες. Όπως ότι δεν έχουμε προσωπικές σχέσεις με τον ψυχαναλυτή μας...

...

Και φτάνω επιτέλους στο θέμα για το οποίο μάλλον διαβάζεις αυτό το post. Δεν ξέρω αν το θυμάσαι ακόμα αλλά ο τίτλος, που, πιθανότατα σε έβαλε σε αυτήν την ταλαιπωρία, λέει "Είναι το blogging ψυχανάλυση;". Και έρχομαι να σου απαντήσω με πλήρη βεβαιότητα: Δεν ξέρω.

Θα έλεγα και είναι και δεν είναι. Είναι γιατί βγάζεις πράγματα που θες να πεις και δε λες εύκολα, δεν είναι γιατί πολλές φορές τα στολίζεις με λογοτεχνικότητα. Είναι γιατί μπορείς να ξεσπάσεις, δεν είναι γιατί περιμένεις ανταπόκριση (βλέπε σχόλια, και μη μου πεις όχι, αμα ήταν έτσι κανείς δεν θα τα άφηνε ανοιχτά). Είναι, δεν είναι...

Επειδή όμως στη ζωή δεν υπάρχει άσπρο και μαύρο αλλά όλα είναι αποχρώσεις του γκρι (δεν το λέω πεσιμιστικά, απλώς βαριέμαι να αναλύσω όλη τη χρωματική παλέτα του μοντέλου RGB true colour) θα έλεγα πως και είναι, και δεν είναι. Και τώρα θα τα αναλύσω χωριστά.

ΕΙΝΑΙ:
Εφόσον είναι, δεν πρέπει να έχω σχέσεις με τον ψυχαναλυτή μου. Και μπορεί να είναι το blog μου ο ψυχαναλυτής μου, αλλά σίγουρα δεν είναι μόνο του, υπάρχουν και οι αναγνώστες του (οι ατελείωτοι!!!). Αρά δικαίως ένιωσα κάπως ξεβράκωτος χθες μπροστά σε 25 bloggers που ήξεραν κάποια πολύ προσωπικά μου πράγματα, βασιζόμενος στην ασφάλεια της απόστασης και της ανωνυμίας.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ:
Πέρασα πολύ καλά! Πότε θα το ξανακάνουμε;

buzz it!

27 αξιόλογες σκέψεις:

cindaki είπε...

Ο Υ Α Ο Υ ! ! !

http://aggelos-x-aggelos.blogspot.com/
Αλεξία Ηλιάδου (synas) είπε...

Καλό... Εγώ όμως δεν τα καταλαβαίνω αυτά, που δεν πρέπει να έχεις σχέσεις με τον ψυχαναλυτή σου... Γι' αυτό εξάλλου προτιμώ να τα λεω στους φίλους μου. Ωραία ήταν...

http://aggelos-x-aggelos.blogspot.com/
liodara είπε...

Ήσουν από τους πρώτους που είχα διαβάσει όταν άρχισα να ασχολούμαι πλέον μ' αυτή την ιστορία....Χάρηκα που σε γνώρισα έστω και ελάχιστα!!!

http://aggelos-x-aggelos.blogspot.com/
~~kindergarden teacher ~~ είπε...

,,μωρε μια χαρα ψυχαναλυθηκατεεεεεεεεεεεεε ζηλευωωωωωωωωω!!

http://aggelos-x-aggelos.blogspot.com/
last_drive είπε...

Άγγελε είμαι αυτός που καθόταν αριστερά σου. Δεν προλάβαμε να μιλήσουμε πολύ αλλά μου φάνηκες συμπαθής και ευχάριστος τύπος.
Ελπίζω να τα ξαναπούμε

http://aggelos-x-aggelos.blogspot.com/
zouri1 είπε...

εγω ειμαι αυτος που σου πρωτομιλησα,και μου ειπες οχι δεν ειμαι απο αυτο!!

http://aggelos-x-aggelos.blogspot.com/
cyrus είπε...

Ελπίζω να τα ξαναπούμε, Υ.Κ.Σ.

(Υπό Καλύτερες Συνθήκες)

http://aggelos-x-aggelos.blogspot.com/
Ελπίδα είπε...

Κι εγώ δεν ξέρω αν το bloging είναι ψυχανάληση για μένα. Ίσως μέχρι κάποια εποχή ήταν. Για κάποιους που διατηρούν την ανωνυμία τους όμως, νομίζω πως είναι.

http://aggelos-x-aggelos.blogspot.com/
Aphrodite είπε...

Αν ήταν ψυχανάλυση, θα είχε καναπέδες για ρέκλα κι όχι υπανατομικές καρέκλες με πληκτρολόγια του διαβόλου... Αν δεν είναι ψυχανάλυση όμως, τζάμπα καίμε τόσο ρεύμα...

Τι να πω γιατρέ μου, νά'ν'νεφρά, νά'ν'σηκώτι?

Πάντως έμαθα ότι το χοτ ζεύγος Sofikaggelo έσκισε!
:))))

http://aggelos-x-aggelos.blogspot.com/
Ελπίδα είπε...

Πω πω! λάθος που ξέφυγε!
υ φυσικά!
Λύση, ψυχανάλυση!
Έπρεπε να υπάρχει ένα μπιπ στον μπλογγερ, τουλάχιστον στα χοντρά ορθογραφικά λάθη που ξεφεύγουν εκ παραδρομής.
Συγνώμη παιδιά!

http://aggelos-x-aggelos.blogspot.com/
maika είπε...

Mα γιατί ένιωσες ξεβράκωτος??
εγώ νομίζω αν μπορούσα να βρεθώ με μπλογκοφίλους θα πετούσα απο τη χαρά μου... Έχουμε μοιραστεί σκέψεις,θυμούς,χαρές,μπούρδες που είναι σα να γνωριζόμαστε χρόνια!!

άλλο τώρα...
άμα έχεις ωραία παρέα,έστω και μπλογκοπαρέα... τι να την κάνεις την ψυχανάλυση??? 350 ευρώ για να μιλάς εσύ κι ο ειδικός να το παίζει Σφίγγα....και να κάνει πως σκέφτεται αυτά που του λές ενώ απο μέσα του θα σκέφτεται τη γκομενίτσα που δεν του κάθησε....?
πριτς...

κι άλλο ένα
Εκτός που είσαι λογοπαίχτης είσαι και ποιητής!! Εύγε λοιπόν!!

άν ξανασυναντηθείτε,προς καλοκαίρι μεριά.... στείλτε σήμα...
καλημέρα!

http://aggelos-x-aggelos.blogspot.com/
bbchris είπε...

Υλιστικά αν το δεις, 17 μπουκάλια τζόνυ μαύρο [το προτιμώ γιατί πάει ασορτί με το χάλι μου] συν 10 ρέστα για ξηροκάρπια και να μην βγεις ούτε για έναν καφέ με την ψυχαναλύτρια δεν είναι καλή οικονομική συνδιαλλαγή. Επιστημονικώς από την πλευρά της ιατρικής – παραϊατρικής και λοιπών περιχώρων αν η ψυχολόγος [οι άντρες ψυχολόγοι έχουν αποριφθεί μπάι ντιφόλτ] αν δεν είναι η τζίνα τζέιμσον με ιατρική ποδιά θα προτιμούσα τζέιμσον [το ουίσκι] κι ας είναι πολύ γλυκό για τα γούστα μου.

Το μπλόγκινγκ δεν είναι ψυχανάλυση. Οι μπλογκοσυνατήσεις από την άλλη είναι μια άσκηση θάρρους. Την χρειαζόμαστε για να μην αναγκαζόμαστε να καταφεύγουμε σε ψυχολόγους.
Εξαιρείται η περίπτωση της ψυχολόγου – τζίνα τζέιμσον...

http://aggelos-x-aggelos.blogspot.com/
allmylife είπε...

ούτε εγώ ξέρω ακόμη...

http://aggelos-x-aggelos.blogspot.com/
aggelos-x-aggelos είπε...

@ sofi-kουλίνι
Ευχαριστώ καλό μου!

@ synas
Και εγώ με την ίδια απορία έμεινα, και στο ίδιο συμπέρασμα κατέληξα. Ήταν πολύ καλά!

@ liodara
Μάλλον για αυτό χάρηκες, γιατί με γνώρισες ελάχιστα :) !
Χιουμοράκι!
Και εγώ χάρηκα πολύ!

@ sevarose
Μη ζηλεύεις, θα ξαναγίνει πιστεύω.

@last_drive
Γεια σου last_drive! Πολύ χαίρομαι που με συμπάθησες γιατί και μένα μου φάνηκες πολύ ωραίος τύπος. Τι θα έλεγες να πηγαίναμε θέατρο χθες;

@ zouri1
Η αλήθεια είναι ότι δεν άκουσα τι μου είπες όταν μου μίλησες, αλλά ήμουν σίγουρος ότι δεν είπες για bloggers. Η αντίληψή μου σπάει κόκαλα ώρες ώρες... Sorry again!

@ cyrusgeo
Θ.Τ.Π.Σ.!
Φ.!
(Θα Τα Πούμε Σίγουρα!
Φιλιά!)

@ elpida
Αν διατηρήσεις πλήρη ανωνυμία και πεις πως δεν πρόκειται ποτέ να γνωρίσω κανέναν από δω μέσα σίγουρα είναι πιο πολύ. Αλλά δεν αξίζει τελικά.

@ aphrodite
Α, εδώ θα διαφωνήσω.
Και η καρέκλα μου είναι μια χαρά και το πληκρολόγιό μου Microsoft. Στο ρεύμα έχεις δίκιο, αν και δεν κοστίζει ένα ευρώ το λεπτό.

Σκίσαμε, σκίσαμε! Ειδικά την ώρα που κάναμε στριπτίζ και οι δύο ταυτόχρονα μας κοίταζαν όλοι!

@ elpida
Κατέβασε τον Firefox (φωτιαλεπού). Έχει ορθογραφικό έλεγχο (θέλει και ένα plugin).

@ maika
Καλά και εμένα μη νομίζεις ότι μου πήρε ώρα να το ξεπεράσω... Και, ναι, προτιμώ και εγώ τους ανθρώπους που μιλάνε όταν τους μιλάς αντί να κουνανε μόνο το κεφάλι σαν τον Αζόρ!

Ασχέτως πάντως άλλης blogοσυνάντησης νομίζω ότι εμείς έχουμε κανονίσει καφέ για το καλοκαίρι, έτσι δεν είναι;

@ chris
Αγαπητέ φίλε, νομίζω ότι μπορούμε να συνεννοηθούμε οι δυο μας. Κάποια στιγμή πρέπει να σφάξουμε ένα μπουκαλάκι παρεούλα!

@ allmylife
...και πιθανών να μη μάθεις ποτέ, ούτε εσύ, ούτε κανείς μας!

http://aggelos-x-aggelos.blogspot.com/
diastimata είπε...

Κοίτα να δεις! Κοινός προβληματισμός! Σήμερα καταλήγω στην εξής απάντηση: ΕΙΝΑΙ!

http://aggelos-x-aggelos.blogspot.com/
maika είπε...

γιες,γιες,γιες...
και για καφέ και για πορτοκαλί και για κίτρινο κι ό,τι τραβάει η όρεξή μας!!

http://aggelos-x-aggelos.blogspot.com/
Stavros Katsaris είπε...

Καλημέρα!

Χάσαμε τη συνάντηση για μερικά λεπτά και γιατί δεν είχαμε ένα τηλέφωνο μαζί μας!!!!!


Τέλος πάντων!

Έριξα πρόταση στο μπλογκ της Ραλού!
Περιμένω προτάσεις και το οκ σας!!

http://aggelos-x-aggelos.blogspot.com/
cindaki είπε...

Καλό μήνα!!!

Το blogging μπορεί να είναι ψαχανάλυση, μπορεί να είναι εξομολόγηση...

Το να έρχεσαι όμως σε επαφή με πραγματικούς ανθρώπους, να τους αγγίζεις, να τους συμπαθείς ή να τους αντιπαθείς, νομίζω δεν συγκρίνεται με τίποτα.
Έτσι υπάρχει μια εξέλιξη, μπορεί να γνωρίσεις αξιόλογους ανθρώπους, να κάνεις φίλους.
Αλλιώς, θα είσαι πάντα ένας "ανώνυμος" μπλόγκερ...

http://aggelos-x-aggelos.blogspot.com/
Alexandra είπε...

η ουσία είναι εσύ να αισθάνεσαι καλά γράφοντας. αν είσαι και περισσότερο 'ξεφουσκωμένος' ή 'άδειος από αρνητικές σκέψεις' ακόμα καλύτερα.

μερικές φορές τα ωραιότερα έρχονται χωρίς να το περιμένεις.

http://aggelos-x-aggelos.blogspot.com/
Debby είπε...

Μάλλον ο Chris είπε την σωστή κουβέντα! Είναι άσκηση θάρρους!
Γιατί χρειάζεται θάρρος και να γράψεις κάτι που αφορά εσένα και για να συναντήσεις κάποιους πρώτη φορά στην ζωή σου! ;-)

http://aggelos-x-aggelos.blogspot.com/
aggelos-x-aggelos είπε...

@ diastimata
Και δηλαδή τι έγινε σήμερα (σ.σ. τότε) και κατέληξες στο είναι;

@ maika
...και πορτοκαλί και πορτοκακί και (ε)κίτρινο και (ε)δώτρινο...

@ stavros katsaris
Ναι ρε γαμώτο, κάπου το διάβασα. Πολύ στεναχωρήθηκα. Εγώ είμαι μέσα, απλά ειδοποιήστε

@ sofi-kουλίνι
Άρα συμφωνούμε. Και είναι και δεν είναι

@ alexandra
Το έχεις πιάσει και εσύ το νόημα βλέπω. Εκ των ουκ άνευ τα όσα γράφεις

@ debby
Αγαπητή Debby, αφού σε ευχαριστήσω και από εδώ για το όλο, θέλω να σε συγχαρώ για τον τόσο καλό χαρακτήρα σου και για το μόνιμο χαμόγελό σου! Ήσουν η πιο ωραία έκπληξη.

I love χαμογελαστούς ανθρώπους!

http://aggelos-x-aggelos.blogspot.com/
LoulouBlu είπε...

toulaxiston oi anthrwpoi autoi (syn-bloggers sou) gnwrisan kat'eutheian ton pragmatiko sou eauto.. xereis poso me exei talaipwrisei i ennoia tou Pragmatikou Eautou? Oxi psyxanalysi, den tha me sikwnoun apo to ntivani emena!

;) Kalisperes all around, na pw k grigora oti prwti fora se diavazw, alla i really liked it!

http://aggelos-x-aggelos.blogspot.com/
aggelos-x-aggelos είπε...

@ louloublu
Ναι, αναμφισβήτητα έχει και τα θετικά του. Αν και ποτέ δεν ξέρεις έναν άνθρωπο τελείως. Για αυτό στο κρεβάτι μένουμε μόνο όταν έχουμε κάποιον μαζί!

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!!

http://aggelos-x-aggelos.blogspot.com/
Ανώνυμος είπε...

Έπεσα στα χέρια ειδικών που με απροσανατόλισαν και με ξεπουπούλιασαν οικονομικά.

Έχω μια κόρη 14 ετών που έχει μαθησιακές δυσκολίες. Δεν γράφει στραβά ή ανάποδα, διαβάζει κανονικά, δεν μπορεί να μάθει/ αποστηθίσει/ συλλέξει σημαντικά στοιχεία/ συνοψίσει/ επιλέξει κυριότερά του (ο,τιδήποτε φανταστείτε) μπροστά σε μια σελίδα βιβλίου του σχολείου, κυρίως ιστορίας ή γεωγραφίας.
Λόγω της δυσκολίας της σε κάθε σχολείο επιλέγει να κάνει παρέα μόνο με προβληματικά/ παραβατικά παιδιά και μας φέρνει πάντα μπροστά σε τετελεσμένα γεγονότα που μας σπρώχνουν σε απελπισμένες πράξεις (αλλαγή σχολείου, αλλαγή "ειδικών" κλπ). Ότι χαρίσματα έχει φροντίζει με κάθε τρόπο να τα εξαφανίσει, προκειμένου να μη διαφέρει στην προβληματική φίλη της (φρόντισε να ξεχάσει τα πορτογαλικά της, αποπειράται να κάνει το ίδιο στα γαλλικά της, στράβωσε τα μπροστινά της δόντια για να βάλει σιδεράκια όπως η φίλη της, καθόταν με τα γόνατα να συγκλίνουν προς τα μέσα και να ενώνονται ώστε να στραβώσουν ενώ η ίδια παλιάέτρεχε με τα δυνατά πόδια της σαν δρομέας, προσπαθεί σε πάρτυ να τρώει τούρτα ενώ τη σιχαίνεται κλπ).

Έχει μεγάλη κλιση στο μπαλέτο και στο πιάνο (όπου μαθαίνει και προετοιμάζει περισσότερα από ότι της δίνεται κλπ) Μακάρι να υπήρχε ένας κόσμος που να μπορούσε να αξιοποιήσει αυτά τα ταλέντα χωρίς να χρειάζονται και οι λοιπές γνώσεις. Δυστυχώς έχω παρακολουθήσει προφορικές εξετάσεις του ΑΣΕΠ για πρόσληψη καθαριστριών από το δημόσιο και για λόγους συναγωνισμού τις ρώταγαν τι γνωρίζουν για τη Συνθήκη της Λωζάνης.

Οι θεραπευτικές εισηγήσεις των ειδικών στα χέρια των οποίων έπεσα και με αφαίμαξαν ήσαν (δεν είναι όλες οι απόψεις του ίδιου ατόμου):

- Δεν έχει δυσλεξία (Λες και υπάρχει ένας διαχρονικά ισχύων ορισμός της δυσλεξίας.Και εγώ είχα δυσλεξία τα χρόνια μου και την αντιμετώπισαν με το ξύλο και τον εξευτελισμό).

- Θα ασχοληθούμε με την προσωπικότητά της μόνο. (Δεν μου απαντάνε όμως στο ερώτημά μου "Δέστε δημοσίευμα της Καθημερινής υπάρχουν ορισμένες μέθοδοι για να μαθαίνουν τα δυσλεκτικά παιδιά. Γιατί αυτές τις μεθόδους να τις ανακαλύψουμε εμείς -μαζί με τους κατάλληλους ειδικούς - όταν η κόρη μου θα είναι 26 ετών και όχι τώρα;

- Αφήστε τη να μείνει στην ίδια τάξη. Καλό θα της κάνει( Όμως εγώ έχει διαβάσει διάφορα βιβλία και άρθρα για τη δυσλεξία, και πουθενά δεν λέει ότι θεραπεύεται με το να μείνει το παιδί στην ίδια τάξη).

- Πηγαίνετε στον τάδε που είναι ειδικός στο να προετοιμάζει δυσλεκτικά παιδιά στο σχολείο και στο τέλος τους περνάει η δυσλεξία. Πήγα και πέρασα τη χρονιά με άθλιες συνθήκες. Ο ειδικός κάθε φορά απήύδηζε προσπαθώντας να της μάθει κάτι, δεν τα κατάφερνε, έλεγε ότι η κόρη μου κουράστηκε και "έχει κατεβάσει τα ρολλά" και μου έδινε μερικές σελίδες γεμάτες με κείμενο το οποίο εγώ ο μή ειδικός θα αναλάμβανα να της τα περάσω στο μυαλό -σαν να ήταν ένα φάξ - προτού κοιμηθεί το βράδυ.

- Να κάνετε οικογενειακή θεραπεία. Εσείς η κόρη σας και η γυναίκα σας. Θα είμαι εγώ και ένας άλλος συντονιστής. Γιατί ο άλλος (ο μπακαλόγατος); Γιατί έτσι γίνεται η ομαδική θεραπεία. Μπορείτε κυρία μου να μου δείξετε σε ένα από τα βιβλία της ομαδικής θεραπείας που έχετε στη βιβλιοθήκη σας να αναφέρει ότι θα υπάρχει και δεύτερος θεραπευτής; Έτσι γίνεται στην Ελλάδα. Και τι με αυτό; Και στη Βραζιλία σε ορισμένες περιοχές κάνουν βουντού. Πόσο θα κοστίσει; 140 η συνεδρία (70 αυτή και 70 ο ειδικευόμενος μπακαλόγατος). Τι λέτε κυρία μου;(Και η θεραπεύτρια καπνίζει σαν φουγάρο μπροστά στην κόρη μου χωρίς να ζητάει συγγνώμη ή άδεια, παρόλο που απαγορεύεται από το Υπουργείο Υγείας. Σκέψου να προστεθεί και ο μπακαλόγατος που να καπνίζει τσιμπούκι!)
- (στη γυναίκα μου) Να μετάσχετε σε ομαδική θεραπεία (σε ένα κατερειπωμένο σπίτι). Θα είναι γονείς παιδιών; Όχι αποκλειστικά, μπορεί μερικοί να είναι γονείς αλλά μπορεί και να μην είναι. Θα το σκεφτώ. Προτού φύγετε, παρακαλώ να με πληρώσετε. 150 Ευρώ. Θα σας ετοιμάσουμε την απόδειξη την επόμενη βδομάδα, να τη ζητήσετε από την κυρία Βάνα.

- Δεν έχει μαθησιακά προβλήματα. Είναι ιδιοφυϊα η κόρη σας. Εσείς οι γονείς έχετε πρόβλημα. Θα πρέπει να κάνετε ατομικές θεραπείες ο καθένας σας. Και η κόρη μας; Η κόρη σας δεν έχει τίποτα. 120 Ευρώ. Θα μου δώσετε απόδειξη; Όχι, δεν δίνω αποδείξεις, είμαι πανεπιστημιακός. τότε και εγώ δεν πληρώνω. Μα μου φάγατε την ώρα.. Λυπάμαι. Ωραία θα σας δώσω απόδειξη για 30 ευρώ. Τότε και εγώ θα σας πληρώσω 30 ευρώ.

Σας παρακαλώ, μπορείτε να μου δώσετε κάποια κατεύθυνση ως προς το τι να κάνω; Η κόρη μου με τόσες επισκέψεις και τέτοια παραπληροφόρηση δεν ξέρει τι ακριβώς συμβαίνει. Ακόμα και αν είμαστε φοβεροί εγκληματίες η γυναίκα μου και εγώ (φανταστείτε με να είμαι σαν τον Αυστριακό!), πάλι υπάρχει υποχρέωση των ειδικών να τη βοηθήσουν σήμερα και όχι όταν γίνει 26 ετών. Οι ειδικοι της έχουν βάλει στο μυαλό ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα στις σχέσεις μας και γι' αυτό εκείνη δεν μπορεί να μάθει τη μετάφραση των Αρχαίων.

Φυσικά (στην Ελλάδα πάντα έχουμε συμβουλές και επιχειρήματα) μπορεί να πεί κανείς «γιατί δεν πάτε σε κάποιο ειδικό κέντρο του δημοσίου για τα παιδιά που έχουν μαθησιακά προβλήματα;» Σε αυτούς τους φορείς αν δοκιμάσετε να τηλεφωνήσετε για να κλείσετε ραντεβού, θα πάρετε την απάντηση ότι έχετε σειρά προτεραιότητας για να σας δουν μετά από ένα χρόνο. Δοκιμάστε!

Αν προσφύγετε στο Συνήγορο του Πολίτη σας απαντούν ότι α) "ναι μεν η ιατρική περίθαλψη είναι συνταγματικό σας δικαίωμα, αλλά εδώ υπάρχει αντικειμενική αδυναμία, όπως δηλώνουν οι συγκεκριμένοι φορείς", β)"μπορείτε να κάνετε αγωγή αποζημίωσης κατά του δημοσίου για παραλείψεις των οργάνων του, με βάση το άρθρο 105 του Εισαγωγικού Νόμου του Αστικού Κώδικα εάν θεμελιώσετε τη βλάβη που υπέστη η κόρη σας από την παράλειψη...

Η αγωγή εκδικάζεται μετά από 3 1/2 με 4 χρόνια και αν υπολογίσουμε ότι στην καλύτερη περίπτωση κερδίσετε, το δημόσιο θα κάνει έφεση και αναίρεση οπότε μπορείτε να έχετε την απόφαση που θα σας δικαιώνει τελεσίδικη μετά από 7-8 περίπου χρόνια.

Βέβαια δεν είναι εύκολο να έκτέλέσετε απόφαση κατά του δημοσίου, οπότε μπορείτε να προσφύγετε στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (Στρασβούργο), αλλά θα πρέπει να προσέξετε να ασκήσετε την προσφυγή εντός 6 μηνών από την έκδοση της τελεσίδικης απόφασης (μετά από αναίρεση κλπ). Η εκκρεμοδικία κρατάει περίπου 8-10 χρόνια και μάλλον θα κερδίσετε την υπόθεση με μια συμβολική αποζημίωση, εκτός αν στο μεταξύ ο αρμόδιος φορέας αποφασίσει να καλέσει την κόρη σας για εξέταση..".

http://aggelos-x-aggelos.blogspot.com/
aggelos-x-aggelos είπε...

Αγαπητέ ανώνυμε, η ιστορία σας πραγματικά με συγκίνησε, όμως δεν βλέπω να μπορώ να σας φανώ χρήσιμος σε τίποτα. Ούτε ψυχολόγος είμαι, ούτε έχω παρακολουθήσει ποτέ ολοκληρωμένη και επιτυχημένη θεραπεία ώστε να μπορώ να σας προτείνω κάτι.

Το μόνο που ίσως θα μπορούσα να κάνω είναι να σας γνωρίσω έναν γνωστό μου, τον οποίο όμως αξιολογώ σαν άνθρωπο και όχι σαν επαγγελματία, αφού δεν έχουμε συνεργαστεί ποτέ. Στείλτε μου ένα e-mail να δούμε τι μπορεί να γίνει.

Και, ειλικρινά, καλά ξεμπερδέματα.

http://aggelos-x-aggelos.blogspot.com/
Ανώνυμος είπε...

ΖΗΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΠΕΙΣΜΑΤΑ

Η καρέκλα σηκώθηκε βαριεστημένη. «Θα πάω έξω»,είπε. Ο καναπές πήγε στο παράθυρο, παραμέρισε την κουρτίνα και: «Βρέχει έξω»,της είπε, «πού θα πάς;» Εκείνη δεν απάντησε. Την έπιασε από το χέρι- «πες μου»,της είπε πάλι δυνατά, «πού θέλεις να πας;» Τον έσπρωξε λέγοντάς του: «με πονάς!».
Μια βαριά σιωπή έπεσε ανάμεσά τους
Εκείνος, χλωμός μετά απ’ αυτή τη σκηνή και χολωμένος που ασυγκράτητος δείχτηκε, στάθηκε όρθιος μπροστά στο παράθυρο κοιτάζοντάς την.
Αυτή, αγέρωχη στην αρχή, ήπια κατόπιν, κλεισμένη μέσα στο άψογο τετράγωνό της, έφτιαξε το φόρεμά της. «Στο είπα-αν δε σ’ αρέσω έτσι να μ’ αφήσεις ήσυχη. Στο κάτω κάτω αυτό είναι το σπίτι μου.»
Έκατσε νευριασμένη.
Την ίδια στιγμή δυο άντρες μπήκαν στο δωμάτιο. Ο ένας κάθισε στην καρέκλα βγάζοντας τα χαρτιά του. Ο άλλος βάζοντας τον καναπέ στη θέση του ρώτησε: «μα γιατί αυτός ο καναπές είναι όρθιος;»
Ύστερα όλα έγιναν με την κανονική τους σειρά.

Γιώργης Χολιαστός

http://aggelos-x-aggelos.blogspot.com/
aggelos-x-aggelos είπε...

@ ανώνυμος - Γιώργης Χολιαστός
Ενδιαφέρον! Εδώ, στη ρωγμή του χρόνου!

http://aggelos-x-aggelos.blogspot.com/